Asistent choreografa:
Martin Tomsa
Představení řídí:
Brigita Prokešová
Koncertní mistr:
Yelyzaveta Pruská
Zástupce koncertního mistra:
Julie Ester Černá
Koncertní mistr violoncell:
Jan Zlámal
Příběh LÁSKY, soucitu, zákeřnosti, osudových zvratů, smrti a víry – to vše je přímo stvořeno pro ztvárnění pohybem. Zvoník u Matky Boží v choreografii a režii Jiřího Horáka je romantický klasický balet s příběhem podle stejnojmenného románu Viktora Huga, v němž jsou hlavními postavami hrbáč Quasimodo, krásná Esmeralda, zákeřný kněz Frollo, rytíř Phoebus a jeho snoubenka Fleur-de-Lys. Kromě sólových variací a duetů diváci zhlédnou i velké sborové taneční scény pařížské lůzy, cikánů, dvořanů. Samotné ztvárnění klade na sólisty velké nároky nejen po technické stránce, ale je výzvou i pro pravdivé ztvárnění dramaticky vypjatých scén.
Roli Quasimoda ztvární Martin Tomsa, Esmeraldu Karolína Valalíková, Fleur-de-Lys tančí Kateřina Ostapenko a v roli kněze Frolla se představí Tomáš Hoš. Jako host v roli rytíře Phoeba vystoupí Michal Klapetek a ve sborových scénách se představí studenti Janáčkovy konzervatoře Ostrava. To vše v doprovodu orchestru Slezského divadla v Opavě.
Tančí členové baletu Slezského divadla v Opavě, studenti Janáčkovy konzervatoře, hosté a děti z Baletní školičky Slezského divadla v Opavě.
Spoluúčinkuje orchestr Slezského divadla v Opavě